احسان داوری

احسان داوری



بستگي داره تو دست کي باشه .

يک توپ بيس بال تو دست من شايد 6 دلار بي ارزه .

يک توپ بيس بال تو دست راجر کلمن 4.75 ميليون دلار مي ارزه.

بستگي داره تو دست کي باشه .

يک راکت تنيس تو دست من بدون استفاده است .

يک راکت تنيس تو دست آندره آقاسي ميليونها مي ارزه ...

بستگي داره تو دست کي باشه .

يک عصا تو دست من مي تونه يه سگ هار رو دور کنه .

يک عصا تو دست موسي درياي بزرگ رو مي شکافه .

بستگي داره تو دست کي باشه .

يک تيرکمون تو دست من يک اسباب بازي بچگانه است .

يک تيرکمون تو دست داوود يک اسلحه قدرتمنده .

بستگي داره تو دست کي باشه .

دوتا ماهي و پنج تيکه نون تو دست من دوتا ساندويچ ماهي ميشه .

دوتا ماهي و پنج تيکه نون تو دستاي عيسي هزاران نفر رو سير ميکنه .

بستگي داره تودست کي باشه .

همونطور که مي بيني،

بستگي داره  تو دست کي باشه .

پس دلواپسي ها، نگراني ها، ترس ها، اميدها، روياها، خانواده ها و نزديکانت رو به دستان خدا بسپار

چون ... بستگي داره تو دست کي باشه .

بخند...شاد باش ...وبخدا توکل کن

گردآورنده:E:S



نظرات شما عزیزان:

ی قطره از باران
ساعت16:35---29 آذر 1391
سلام خوبی؟

وبلاگ قشنگی داری موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: EHSAN ׀ تاریخ: چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , ehsand.73.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com